Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів належної якості Умови для обміну або повернення товару в цьому разі: Згідно з Драбиною 9 законом «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, паковання: — товар не був у вживанні та не має слідів носіння — подряпин, шкарпеток, потертостей тощо. — товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання -Збережено всі ярлики та заводське маркування — товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару належної якості: - Зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути оплачений товар; – відправте нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте номер товаро-транспортної накладної відправленої посилки та # банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар упродовж трьох робочих днів. Процедура повернення товару неналежної якості: -зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплатиний товар -повідоміть No8197 відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів -після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або Congrave не переводять грошей за наш рахунок. Обмін і повернення товару відбувається через нову пошту або будь-якого іншого перевізника. Повернення засобу відбувається після того, як ми вийдемо товар. Повернення засобів відбувається на мапу або грошовому переводі в відділеннях логістичних служб. Повернення засобів відбувається впродовж 3 днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем Ми покриваємо витрати доставляння тільки в тому разі, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, вказані в контактах компанії. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.